dinsdag 16 augustus 2011

First real blog

Ja mensen, het is nu echt realiteit.

Waar ik nu over praat? Ik praat nu over de allereerste echte blog van
TAM TAM TAM

Jane en Jaimy, jeeeuuww. The J-team (:
Waarom wij bloggen/ gaan bloggen?

Het lijkt ons gewoon te gek! We denken wel dat het moeilijk gaat worden,
en ach oefening baart kunst toch?
Ik, Jaimy, was met mijn vorige flut blog gestopt, dus Jane kwam toen met het idee om een nieuwe blog samen te beginnen! En vandaar, deze o zo geweldige blog. Oja, en ik ben dol op sarcasme en Jane niet. Dus wees gewaarschuwd (:

Hopelijk gaan jullie het fun vinden om alles te lezen! En nu is deze blog nog mini, maar over aantal jaren is deze blog zo beroemd en dan zul je zeggen: Goh, die blog ken ik ook! Geweldige blog is dat!

Of, het wordt een flop, en iedereen zal het er nooit meer over hebben of het moet op sbs6 bij: 25 meest geflopte blogs op internet, op nummero 1 staan.
Maar ach, laten we positief blijven?

En dit was dus de echte allereerste realiteit blog van

TAM TAM TAM

Jane & Jaimy!

6 opmerkingen: