donderdag 8 september 2011

Wachtwoorden!

Tegenwoordig heb je echt voor alles een wachtwoord nodig, je email, je hyves, je facebook, je twitter, je blog,  je fiets, je huis, je kamer, je, nou ja, gewoon echt voor alles. En die wachtwoorden moeten dan ook nog minstens 7 letters en 8 cijfers hebben en 10 hoofdletters en 3000 vreemde tekens. En dan verwacht deze wereld ook nog dat je je wachtwoord van je email, je hyves, je blog, je msn, je facebook, en je twitter onthóúd. Ja, uit je blote hoofd wéét. En je mag dat wachtwoord ook nooit aan iemand anders geven zodat die het voor je kan onthouden, je moet allemaal van die ellenlange vreemde nergens op slaande woorden in je kop stampen en onthouden. Het is moorddadig.
Ik bedoel, kunnen we niet gewoon zorgen dat ze onze ogen scannen, of onze vingertoppen ofzo, dat scheel ook weer een hoop gekraakte hersens, want, dat was ik nog vergeten. Je moet die wachtwoorden, die ellenlange rottige dingen, meestal nog zelf verzinnen ook.

Ik vergeet mijn wachtwoorden echt altijd, ik had een keer alles hetzelfde wachtwoord gegeven, en toen vergat ik dat en kon ik nergens meer inloggen, en als ik alles een ander wachtwoord geef vergeet ik die en dan kan ik nergens meer inloggen. Als iemand tips heeft hoe ik voor een veilig wachtwoord kan zorgen dat ik ook nog kan onthouden, wil die persoon die dan alsjeblieft met mij delen. Ik zal hem eeuwig en altijd mijn hele leven lang dankbaar blijven. Alvast dikke lebbers,

Janeeee.

5 opmerkingen:

  1. Ik gebruik overal hetzelfde wachtwoord! Misschien is dat wel een tip..

    Het is inderdaad super irritant als je wachtwoord bent vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey dametjes, leuk blog hebben jullie hoor.
    De verschillen tussen jullie schrijfstijlen zijn erg grappig. ;) Bedankt voor de link Jane, en ga vooral zo door!

    V.G,

    mrs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik echt overal hetzelfde wachtwoord voor! Heel erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij ons op school moet je voor je school account om de zoveel tijd weer een nieuw wachtwoord, een meestal vergeet ik hem daarna de eerste keer al weer :P

    BeantwoordenVerwijderen